Pages

Wednesday, August 25, 2010

Lelaki Bangsat

Share

Seorang gadis berusia 20 an menemui doktor Lim, seorg doktor di sebuah klinik...

cerita nya berbunyi seperti di bawah....

gadis : doktor, saya merasa marah kat kekasih saya sehingga saya memanggil die BANGSAT. adakala saya rase die keterlaluan dan adakala saya merasa die mmg patut dipanggil begitu.

doktor : hmmm panggilan tu mmg agak hina..tp saya percaya kamu ada sebab tertentu utk memanggilnya begitu. cuba ceritakan kepada saya agar saya dapat membantu..

gadis : yaa...mmg ada..suatu malam kami berdua2an dalm kereta di tepi pantai. die pegang tangan saya.

doktor : die pegang tangan kamu seperti ini? ( sambil memegang tangan si gadis)

gadis : yaa...sebijik seperti cara doktor pegang tangan saya.

doktor : kalu hanya itu, die x sepatutnya dipanggil bangsat...itu tandanya die tidak ingin berpisah dgn kamu.

gadis : kemudian die merapatkan badannya ke saya dan memeluk bahu saya.

doktor : die lakukan seperti inikah??

gadis : ya..

doktor : itu bukan bangsat..die hanya ingin berdampingan dgn kamu.

gadis : kemudian dia cium saya.

doktor : die cium kamu seperti ini?

gadis ; ya ..sama seperti yg doktor lakukan.

doktor : kalu hanya cium sebegitu, die masih tidak layak dipanggil bangsat.itu tandanya die sayang kamu kan?

gadis : kemudian dia memasukkan tangan ke dalam baju saya dan meraba saya doktor.

doktor : macam ni ke??

gadis : yee... sama yg macam doktor lakukan.

doktor : ahh..itu tandanya dia mahu membelai diri kamu..bukannya bangsat!

gadis : kemudian dia menanggalkan pakaian saya satu persatu.

doktor : adakah kamu membantah tindakannya??

gadis : tidak! kerana saya sangat sayangkannya.

doktor :dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ke?

gadis : ya..sampai saya telanjang bulat seperti ini.

doktor : itu masih x layak dipanggil bangsat...ini kerana dia ingin mengenali diri kamu sepenuhnya.

gadis : kemudian die mencumbui saya dan melakukan hubungan seks dgn saya, doktor.

doktor : dia lakukan seperti yang kita lakukan tadi ke?

gadis : yaa... memang itu la yg dia lakukan pada ketika itu.

doktor : hmmm itu bukan bangsat...itu tanda dia memerlukan kamu kan?

gadis : tapi kemudian, dia memberitahu saya yang dia menghidap AIDS.

doktor : HAH?? CELAKA KAMU!!! dia.....memang.....BANGSAT!!! BANGSAT !!! LELAKI BANGSAT!!!!

No comments:

Post a Comment