Pages

Sunday, August 8, 2010

Rokok

Share

Member aku penah bertanya..apakah kebaikan rokok..

aku x tau nk jwap pe..( malas nk menjawap sebenarnya ) hehe

korang tgk la gmbr nie..then nilai la sendiri okeh?^^




tp nie la komen2 aku terhadap rokok..sile baca yer kenkawan :D

aku suka rokok sbb

1. Bila aku jalan jauh, untuk menghilangkan rasa ngatuk.. aku merokok.. tapi bila, aku makan jer gula - gula , makan asam ke.. minum air ke.. gerenti, takkan hilang rasa ngatuk.. jd bertambah mengantuk ad lar...so mungkin otak aku dah set camtu..

2. bile nak 'membuang' cebisan terakhir , extra merokok tu akan buatkan aku lagi lebih konfiden.. hehe

3. bila merokok ngan mmbr2 nih, rasa lebih lama plak lepak.. ntah laa.. dah adatnya kot..

tapi aku tak suka la bilaa..

1. aku takkan merokok depan makwe @ orang tua aku... dan tala asap depan org yg tak merokok.. apatah lagi dalam rumah..

2. kalu aku dapat tau ada kalangan kaki paw rokok.. kot2 yee berpada2 le.. kalo hari2.. masak ler.. walhal aku pon sama...hihi

3. bila merokok nih, ada gaya lebih serta extra macho.. hakk tuihh.. ye la sangat.. haha

4. alhamdulillah, dah kurang merokok aku nih... aminn..1 btg sehari..ok la 2 an?^^


2 comments: