Pages

Wednesday, July 28, 2010

Toyol

Share

bila tgk jer tajuk nie msti dlm kepala otak korang terpikir psal makhluk halus yang berkepala botak, berbadan kecik n berwarna hijau an? hehe sbnrnyer entry kali nie x de kaitan pm dgn sebarang makhluk2 halus nieh..sesaje jer aku letak tajuk nieh


hoho next week da start da exam..2 ogos smpy 7 ogos..smggu 2..letih woo...
aku 1 bnda pm x prepare ag nieh...


da la nk study nie malas bukan main ag..siap bleh on9 ag nieh...membebel2 lak kat cni an hehe
start sem nie mmg kna study btol2 la..x leh nk men2 da cm sem2 lepas..hehe
tp rase2 aku la..sem nie yg pling bnyak bermain an?x sentuh buku pm..lpas jer klas..tros on9 haha


x tau nk study subjek ap la...mmber aku suggest la skang da bleh start da bce nota2 bagi subjek yg hardcore ckit 2..tp secara jujur la aku gtau nie..x pena kot aku wat nota2 nie..so pd pendapat korang la..perlu ker aku wat nota2 itu sekarang?^^


klo diikutkan ati aku la..mau jer aku bwak toyol msuk dlm dewan exam 2...mudah ckit nk jwap an?tp 2 la..klo bwak toyol 2..klo tertangkap cne?x ke naya aku nieh..


*Toyol : nota kecik yg dibawa msuk dlm dewan peperiksaan


so minx tlg korang sume doakan aku ek?
wish me gud luck in this mid sem exam..


p/s : tp klo aku bwak toyol gak..minx2 x tertangkap la an hehe

No comments:

Post a Comment