Pages

Wednesday, July 14, 2010

Kebohsanan

Share
Boring..Bored..Bosan..n bla-bla serta perkataan seerti

dengannyer... Umm...wujud ker x ekh perkataan itu dlm

kamus idup korang?klo aku la..mmg tersangat - sangat

wujud la perkataan bosan tu..tak tahu nk wat pe da..skang

nie pm sedang melandingkan tubuh badan di atas katil dlm

bilik hostel heheari nie ari rabu..mmg x de klas pm kecuali

community service ( klo x dtg pm x pe..x wajib pm )

*tafsiran aku sndiri okeh?korang jgn ikut lak :D so bile x de

klas..lg la bertambahkebosanan aku nieh.. tersedar la pg td

kol 9.30 ( bkan tersedar sgt pm..mak sdare aku kol..tp x smpat angkat :D )..tgk ad la

4 keping msg dlm henpon aku nieh..2 msg dr celcom, 1 dari p1 wimax *swoh bayar bil :D n 1 ag

dr mmber aku..die msg "mengadu" klas dia cancel n skang tgh lepak2 kat kolej...aku klo da

tersedar..mmg susah la nk tdo blik..so lyan jer la msg die 2..n then dia gtau ari nie ad event kat

MSU sbb pelancaran majlis I LOVE MSU n bla-bla lg la..n aku nie yg da tersangat bosan kat

dlm bilik 2..aku g la kat kampus 2..bosan an?haha sampainya kat kampus 2...rupe2nya selain ad

event pelancaran 2..ad gak kelab2 laen yg bukak booth diorang kat c2..so kire nk tarik ahli br r

nieh.. so disebabkan aku sndiri x de kelab ag..so kiteorg g la ushar2 kelab mane yg rse

best ckit ntok msuk..ushar pnya ushar..last2 kiteorg msuk kelab music ^^

tp..mmbr aku 2 ag best..bkan 1 kelab jer die msuk..bukan 2 kelab..tp 3 kelab woo..mmg pasnie

beliau akan menjadi tersangat aktif la haha n then pas2 da bosan kat c2..kiteorg g lepak library

lak..n tgh lepak 2..mmbr kiteorg a.k.a Pn lawyer ag sorg gtau die kat bwah..tgh tgk event 2..n

then kiteorg trun la..lepak2 c2 jap..pas2 dlm kol 4 lbih ckit 2..kiteorg pm gerak g klas..*klas

mmbr aku dgn aku x sme okeh?masa jer yg sama..kelas laen2 :D aku msuk la kelas community

service nieh..kiteorg kna wat event..event 2 cm lawatan ke rumah anak yatim la @ mane2 yg

kiteorg setuju..kiteorg gna sistem majoriti..so yg mane rmai nk g satu tmpat nie..kire tmpat 2 la

yg dipilih..abis undi..decided la kiteorg g wat kije amal kat zoo..n bertempat d taiping..dekat jer

dgn shah alam nie :D after abis sume2 tu..aku teman la mmber aku tnggu bas..blik awal2 pm

bosan gak an? n then time 2 mmbr aku ag sorg col..swoh teman die isi angin tayar

kete..adess..cm2 pm nk minx teman an?haha tp x pe..bleh aku guna die pas2..bile die smpy kat

tmpat kiteorg 2 tnggu bas..aku gtau die smbil2 isi angin tayar kete 2..boleh la anta mmbr

aku nie skali haha *pandai an aku ambik kesempatan?^^ lepas anta mmbr aku dgn isi angin kete

die 2..kiteorg pg la makan2 n then blik... haa...msti bosan an korang bce hasil penulisan aku

nieh..sbb 2 aku tulis tajuk die kebohsanan :D

anyway..tq sbb sudi bce :D

No comments:

Post a Comment